Zwroty i reklamacje

1. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru istnieje możliwość jego zwrotu pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów i posiada metki oraz niezniszczone opakowanie. W przeciwnym razie, gdy towar będzie zdradzał oznaki noszenia lub zabrudzenia, zostanie on odesłany bez wymiany. Chęć zwrotu należy najpierw zgłosić do nas mailowo, a następnie odesłać wraz z sukienką wypełniony formularz zwrotu.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
5. Nie podlega reklamacji i zwrotom towar z wyciętymi wszywkami informacyjnymi.
6. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie odsyłanych produktów.
7. Towar uszkodzony przez pocztę może być reklamowany, jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika poczty.
8. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dokumentu sprzedaży. Dodatkowo, aby ograniczyć koszty związane z przelewem pieniędzy prosimy o podanie numeru konta bankowego, na który ma być przelana kwota zwrotu za towar.
9. Po otrzymaniu towaru zwracamy jego wartość na wskazane konto bankowe w przeciągu maksymalnie 14 dni.
10. Istnieje możliwość wymiany towaru na produkt o innym rozmiarze bądź kolorze wyłącznie w drodze zwrotu nieużywanego, a także pozbawionego znamion zniszczenia z winy zamawiającego towaru na adres firmy.

Informujemy, że w związku z wejściem w życie nowych przepisów o ochronie danych osobowych tj. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. „RODO”, wprowadziliśmy zmiany w naszej Polityce Prywatności. Prosimy o zapoznanie się z jej treścią w zakładce ''Polityka prywatności''. Zamknij

Pin It on Pinterest

Share This