Zwroty i reklamacje

1. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru istnieje możliwość jego zwrotu pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów i posiada metki oraz niezniszczone opakowanie. W przeciwnym razie, gdy towar będzie zdradzał oznaki noszenia lub zabrudzenia, zostanie on odesłany bez wymiany. Chęć zwrotu należy najpierw zgłosić do nas mailowo, a następnie odesłać wypełniony formularz zwrotu.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
5. Nie podlega reklamacji i zwrotom towar z wyciętymi wszywkami informacyjnymi lub zniszczonym opakowaniem, które towar posiada w momencie zakupu.
6. W przypadku przysłania towaru w kopercie lub miękkim opakowaniu, jeżeli ulegnie on zniszczeniu, (np. pudełko będzie pogięte) towar zostanie odesłany na koszt klienta.
7. Towar uszkodzony przez pocztę może być reklamowany, jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika poczty.
8. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dokumentu sprzedaży oraz informacja o przyczynie zwrotu. Dodatkowo, aby ograniczyć koszty związane z przelewem pieniędzy prosimy o podanie numeru konta bankowego, na który ma być przelana kwota zwrotu za towar.
9. Po otrzymaniu towaru zwracamy jego wartość na wskazane konto bankowe w przeciągu maksymalnie 14 dni.
10. Istnieje możliwość wymiany towaru na produkt o innym rozmiarze bądź kolorze wyłącznie w drodze zwrotu nieużywanego, a także pozbawionego znamion zniszczenia z winy zamawiającego towaru na adres firmy.

Pin It on Pinterest

Share This